tirsdag 20. juni 2017

Bursdagskort med gaveboks

Heisann.

Idag vil jeg vise dere et kort jeg har laget med en tilhørende gaveboks. Boksen er gjenbruk, da den opprinnelig var en valnøttboks. Nå er den fin å fylle med sjokolade isetedet.





Kortet er pyntet med osteklut, fjær, blomster og en resin. Rammen rundt motivet er en dies fra Spellbinders.
Under blomstene har jeg lagt til flosstråd og litt her og der har jeg limt på små paljetter.


Innsiden er pyntet enkelt med mønsterpapir og skrivefelt:


På boksen har jeg brukt mønsterpapir fra samme Maja Design- serie. 


Jeg har pyntet med flosstråd, blomster  og osteklut.  Papirblomsten er klippet ut fra motivarket. Rundt hele boksen har jeg limt en bord utstanset med en dies fra Joy


Denne er fin i seg selv, men også nydelig med perler i midten. Denne har jeg også tøffet litt opp og brukt tidligere tilsvarende tannhjul. 

Ønsker deg en fin tirsdag. Her i Ålesund bøtter det ned, og det er ikke mye som minner om sommervær, men scrappevær er det riktignok da!! ;-)

Klem fra Marie. 

Jeg deltar i utfordringen hos Maja Design - Moodboard June













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar