søndag 25. juni 2017

Gratulerer - Det er din dag idag

Heisann.

I dag vil jeg vise dere et gratulasjonskort jeg har laget. Et kort med eske til.  Et typisk meg kort i romantisk shabby stil. Rufsede kanter og lag på lag i samme toner. Også rosa da selvfølgelig ;-)


Jeg har brukt mønsterpapirer fra Maja Design - Sofiero. Alle kantene er rufset, og både blomstene og kantene er malt med hvit gesso. Esken er pyntet med blomster, blondebånd, flosstråd i natur, osteklut og en tekst - rub ons fra Staz. Bak teksten har jeg brukt en tag-dies fra Kort og Godt, og en hvit doilie.


Selve kortet er pyntet med samme mønsterpapirer sammen med blonde og doilie. Alle lagene er rufset også her. Ulike blomster, men blikkfanget er plukket fra denne nydelige blomsterpakken fra Prima Marketing. Sammen med flosstråd, og en resin-pynt utgjør de selve kortet.


Her er et detaljbilde fra kortet:


Håper du får en fin uke.

Klem fra Marie.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar