mandag 12. juni 2017

Posekort til Brudeparet

Heisann.

I helgen var jeg på scrappetreff hos Scrapomania, og jeg har kost meg max. Fikk laget en del kort, og et av dem skal jeg vise idag :-)


Et posekort til et Brudepar. Her ble det rufsede og svertede kanter. Masse lag på lag, blonder og stæsj. Et ordentlig kose-kort. Duse pasteller, rosa og lag på lag.....I love it!!



Mønsterpapiret jeg har brukt har jeg hatt liggende lenge. Det er en pakke papirer fra Studio 75 som Scrapomania hadde for en tid tilbake. Jeg elsker dem, og har nesten ikke kunnet skjære i dem fordi de er så fine. Men nå passet dem perfekt, så da måtte de brukes.

Kortet er bygget flere lag med mønsterpapir og kartong, og de er bygget med 3d puter. Mellom lagene er det blondebånddoilies og osteklut. Og jeg har pyntet med blomster, en stempeltekst fra Kort og Godt sammen med en ramme stanset med en dies fra Joy (-mener jeg på) . Rundt selve teksten har jeg lag et lite bånd med "snøballer"; noe som jeg igrunn har brukt til juleprosjekter, men synes den funket fint her også. 


En tag man kan dra frem å skrive personlig hilsen på er det også plass til. Her har jeg benyttet meg av den herlige dies fra Kort og Godt som "håndtak" til tag'en. Dies finnes ikke i nettbutikken for øyeblikket, men du finner den i butikken i Brusdalen. 


Innsiden er pyntet på samme måte som utsiden, og med en ny tekst fra samme stempelplate. Blomstene er klippet ut fra et utklippsark tilhørende samme mønsterpapir-pakke. 


På høyre side er det et lite rom for å kunne legge til noen tag's til, så da måtte jeg bruke Kort og Godt sin dies også her. Hjertene er stanset ut i mosegummi, og jeg har stanset de med enda en dies fra Kort og Godt. Denne ligger heller ikke i nettbutikken, men jeg tror den også finnes i butikken i Brusdalen ;-) Blomstene er fra samme utklippsark.


Her er dies som er brukt til tag. Så nydelig, og blir nok muligens en favoritt her i huset. Det er ikke eneste gang den er blitt brukt på treffet for å si det sånn! :-)


Ha en flott uke, og kos dere med scrappingen!!

Klem fra Marie. 

Jeg deltar i disse utfordringene:

Kaboks - #14 Vi feirer sommeren
Kreativ Scrapping - #6 Bryllup
Papirplaneten - #18 Bryllup
Scrap from your heart - #10 Bryllup




4 kommentarer:

  1. Nydelig posekort. Arkene kom virkelig til sin rett. Ble veldig fin dybde med alle lagene/3D putene.
    Takk for at du scrapper med Papirplaneten denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  2. Å så nydelig bryllupskort. <3

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.

    Klem DT Line

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, og du er jo bare helt rå på sånne lag på lag kort <3
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  4. Herlighet for et delikat og lekkert kort, dette smalt rett inn i hjertet mitt. Tusen takk for at du deltar hos oss i KaBoks.

    SvarSlett