lørdag 15. februar 2014

Gavepose til morsdagen!

I februar er det morsdag, og da må man gjøre litt stas på mor. Jeg valgte i år å lage en gavepose med de nydelige arkene fra Maja Design - Vintage Autumn Basic. Nyyydelige synes jeg :-)


Her har jeg brukt en gråpapirpose med håndtak. Brukt burgunderfarget kartong som base og Maja Design mønsterark. Blonden er bare helt fantastisk synes jeg. Kjøpt på Scrapomania. Den finner du forresten her. Er den ikke helt fantastisk? Jeg elsker den!!!!



Nydelig tekst fra en stempelplate fra Kort og Godt. Sommerfuglen er stanset med en Martha Stewart punch, og deretter påført Glossy Accent for tekstur. Rundt teksten har jeg pyntet med perler.


På den ene siden valgte jeg å lage en lomme med plass til en tag. Det nydelige motivet er hentet fra samme serie fra Maja Design. Helt herlig synes jeg disse arkene er. Tag'en har jeg pyntet med seam binding bånd og en liten sommerfugl charm i sølv.


Det var hyggelig å gi bort en gave i en litt unik innpakning :-) Jeg ble fornøyd og mamma ble glad så da var alt sånn det skulle. Håper alle fine mødre hadde en fin morsdag.

Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar