mandag 17. februar 2014

Vinterkort!

Siden vinteren fremdeles har latt vente på seg, har jeg likeså godt laget enda et vinterkort. Denne gangen nesten kun i sølv og hvitt. DET er vinter det :-)


Her har jeg brukt kartong i hvitt og sølv. Den hvite har jeg embosset med Sizzix embossing plate og pyntet med perler laget med pearl pen i sølv. Jeg har stanset alle sider med Martha Stewart Edge Punch - Floral Accent. Dette synes jeg gjør seg veldig på alle typer kort.


Snøkrystallene er stanset ut med en punch fra Martha Stewart og pyntet med hvite perler laget med liquid pearl white. Disse er helt geniale. Da kan man lage så små og store perler som man selv vil, og de finnes i flere farger :-)


Motivet er en toppers (ferdig fargelagt). Det liker jeg :-) Dette er bygd opp med 3d puter. Ved motivet har jeg stanset ut en lyktestolpe. Dette er en dies fra Marianne Design. Her har jeg laget snø med snow marker, og det samme har jeg gjort på motivet. Masse snø å stå på og litt snø rundt.



Håper dere fikk litt winter-feeling. Jeg venter fremdeles på den ordentlige vinteren ;-)

Hilsen med ønske om en kreativ dag fra meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar