søndag 4. mai 2014

Konfirmasjonsboks på bestilling

Hei hei.

Jeg fikk en bestilling på en konfirmasjonsboks, og det er jo klart jeg ville lage :-) Den skulle være knallblå/himmelblå, og dette var til en jente som var glad i håndarbeid. Strikking, maling, sying etc.
Hun som skulle gi bort boksen ønsket seg strikkepinner og blonder, og at det gjenspeilet hobbyene til konfirmanten. Her er boksen ferdig:



Jeg har brukt papirer i skarp blå og himmelblå, og mønsteret er "strikket". Det måtte jo passe bra til et slikt tema. På den ene langsiden har jeg brukt en hvit liten papirpose og stanset ut mønster med en MS punch. Oppi denne har jeg skjært til en tag man kan skrive en personlig hilsen på. Pyntet med tekst og blomster og en liten sommerfugl i sølv.



På neste side har jeg brukt en trådsnelle og festet på navn på konfirmanten samt dato for konfirmasjonsdag. Pyntet med blonder, perler og blomster. En liten bronsecharm har også fått plass ved blomsterne. Den store hvite stoffblomsten er klippet fra et herlig bånd fra Prima. 



På den andre langsiden har jeg valgt å ha en stemplet tekst i fokus. Denne er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Blonder også her og en liten dæsj med blomster i hjørnet. Her har jeg også fått med en liten charm med strikkepinner og et nøste. De skjønne perlestrengene er så fine å pynte med synes jeg. De kan klippes og bøyes og puttes akkurat der man vil. Jeg har pyntet blonden med halvperler i hvitt.


Siste side valgte jeg å holde enkel siden jeg har brukt en del pynt på alle sider. Her ble det en sommerfugl omslynget av herlig bling i sølv. Håper både mottaker og giver ble fornøyd med esken.

Hilsen fra meg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar