lørdag 24. mai 2014

Konfirmasjonskort på bestilling

Hei.

Jeg har tidligere vist et kort med sommerfugler. Et jentete kort i rosa og turkist med den nydelige sommerfugldiesen fra Joy! Her for litt siden ble jeg spurt om jeg kunne lage et slikt kort til en konfirmant, og det er da klart jeg kunne! :-) Her er det:


Jeg har brukt hvit kartong som selve base for kortet, og lys rosa kartong og mønsterak fra Papirdesign oppå. Sommerfugldiesen er som sagt en dies fra Joy. Denne er embosset med embossingpulver Sticky, og deretter har jeg strødd på glitter. Swirlene er utstanset med dies fra Sizzix og pyntet med halvperler og sommerfugler (klippet ut fra mønsterarket). Rosene er fra Storyteller, og har fått et lite lag med ModPodge på seg. Navnet og datoen er alfabet stickers fra Storyteller. Noen av sommerfuglene i mønsterarket har også fått litt halvperler i midten. Syns det ble ekstra fint på de allerede fine sommerfuglene.


Slik ser innsiden av kortet ut. Samme kartong og mønsterark som på fremsiden. God plass til å skrive en hilsen og hvite halvperler i hjørnene. På motsatt side har jeg stemplet en tekst fra en stempelplate fra Scrapomania - Konfirmant. Den er å finne her. Bak teksten er det laget et lite rom for penger. Hvite halvperler her også. Sommerfuglen er klippet ut fra et klippeark fra Papirdesign. Dette er samme sommerfugl som i mønsterarket, men i større format. Nydelig klippeark med mange fine sommerfugler :-)



Baksiden måtte få mitt navn på :-)


Håper bestiller og mottaker ble fornøyd, og at den store dagen ble helt perfekt!

Klem fra meg. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar