søndag 11. mai 2014

Kort med vennskapstekst - DT bidrag for Scrapomania.

Hei.

Nå har Scrapomania gående en utfordring der tema er "ingen rette hjørner". Med dette menes ingen rette vinkler, altså ikke 90 grader vinkel. Her er mitt DT- bidrag denne gang:


Her har jeg brukt en Go Kreate dies til å stanse ut selve kortet med. Mønsterarket er fra Papirdesign, og jeg bare elsker fargene på dette. Jeg har også brukt doilies, og den ene har jeg embosset med embossing enamel fra Stampendous. Dette finner du her. Ivory.  Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Elsker disse nydelige ordtakene og sitatene. Rundt teksten har jeg også embosset som på doilien. Bak har jeg lagt osteklut.


Blomstene er fra Storyteller. Ved blomstene har jeg også en hvit resin figur av en fjær. Disse er bare så herlig. Akkurat denne er fra Prima. Scrapomania har dem i mange ulike varianter. Resin figurer finner du her hos Scrapomania om du har lyst å ta en titt :-)

Håper du blir med på utfordringen du også. 

Klem fra Marie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar