lørdag 3. mai 2014

Konfirmasjonskort med BIL-tema

Hei igjen!

Det har som tideligere nevnt vært en del bestillinger i det siste og da har det gått mye i konfirmasjon. Det er jo absolutt tiden for det nå. Og jeg koser meg jo glugg ihjel. Synes det er så gøy!!! Har hatt mye på vent i og med at konfirmasjonen burde være overstått før jeg viser frem prosjektet, men nå kan jeg altså begynne å vise litt av det jeg har laget. Her er et konfirmasjonskort der tema skulle være bil! Motivet er givers eget, og jeg har bare skrevet det ut på fotopapir etter å ha fått det tilsendt. Syns det ble stilig på kortet!


Jeg tok utgangspunkt i fargene på bildet for hele kortet. Har brukt mørk gråblå og hvit kartong og også litt bølgepapp i skarp blå. Mønsterarket er dette fra Fabscraps. Motivet har jeg festet med 3d-puter og rundt bølgepappen har jeg knyttet svart hyssing og festet i to charms. Det ene med "Konfirmant" på og den andre en skiftenøkkel (en bilmekker).


Ved bildet har jeg også limt på noen tannhjul. Syns disse gjør seg godt på guttekort. Disse er fra Tim Holtz Idea-ology. I midten har jeg puttet noen små brads i passende farge.


Her er innsiden av kortet:



Her har jeg brukt samme mønsterark som på fremsiden. Noen brads i metall har fått plass i hjørnene på skrivefeltet. På motsatt side er det plass til penger (oppi bølgepapp-panel). Her har jeg også stemplet på en tekst. Denne er fra en stempelplate fra Scrapomania. Konfirmant. Denne finner du her.

Håper konfirmanten ble fornøyd med kortet.

Hilsen fra meg :-)

Og skulle du ønske et unikt kort til en spesiell anledning må du ikke nøle med å ta kontakt. Enten her, på mail eller på min facebook-side "Maries Scrapperier :-)". 






1 kommentar:

  1. Dette kortet er knallstilig .
    Perfekte detaljer du har pyntet med.

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett