lørdag 10. mai 2014

Konfirmasjonskort til jente

Hei hei!

Jeg har laget et konfirmasjonskort på bestilling til en jentete jente som driver med cheerleading. Jeg fant et passende motiv på nettet og tok utgangspunkt i dette når jeg lagde resten av kortet. Fargene falt på lilla og sølv.


Mønsterarket jeg har brukt kommer fra Papirdesign. Det passet godt i fargene, også hadde det tekst med "Konfirmant" noe som da passet enda bedre ;-) Arkene er stanset med Edge Puch- Floral Accent fra Martha Stewart. Den berømte "bartepunchen". Bak motivet har jeg lagt en stor og herlig blonde i hvitt, og oppå denne en plissert bånd i mørk lilla. Rammen rundt motivet er en dies fra Marianne Design. Jeg fikk også med navnet på konfirmanten på en vimpel utstanset med en dies. Bokstavene kommer fra et alfabet fra Storyteller.



Jeg har laget en liten tag med tekst "Gratulerer med dagen" og på motsatt side noen ord/setninger ; Tiny Text Stickers. Denne kan fjernes om man heller vil ha kortet uten tag.


Blomster må til. Disse er fra Wild Orchid Crafts. En liten charm og litt av et perlebånd i sølv.

Her er innsiden av kortet:



God plass til personlig hilsen pyntet med halvperler i sølv. På motsatt side har jeg laget et panel med lomme til penger. Her har jeg stemplet en tekst og pyntet med en sommerfugl. Sommerfuglen er fra et klippeark fra Kort og Godt. 


Mitt navn på baksiden :-)

Håper kortet falt i smak og at konfirmanten hadde en fin dag!

Klem fra meg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar